Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
30-08-2024

Nabór na stanowisko - Ładowacz Nieczystości

 

I.    Opis stanowiska

a załadunek i rozładunek odpadów komunalnych,

b odbieranie odpadów zgodnie z harmonogramem,

c opróżnianie pojemników przy pomocy urządzenia wysypowego zamontowanego na samochodzie specjalistycznym,

d prawidłowe odstawianie na ustalone miejsce pojemników po ich opróżnieniu,

e dostarczanie i odbiór pojemników/stojaków/worków na surowce wtórne,

f dokumentowanie nieprawidłowości związanych z niewłaściwą segregacją odpadów,

g dbałość o powierzony tabór spółki,

h mycie i dezynfekcja pojemników,

i dbałość o czystość miejsca opróżnianych pojemników/kontenerów.

 II.    Wymagania w stosunku do kandydatów:

a)    Wymagania niezbędne: dobre warunki fizyczne i stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,

b)    Wymagania dodatkowe:

    gotowość do pracy w różnych warunkach atmosferycznych,

    umiejętność pracy w zespole,

    rzetelne wykonywanie poleceń służbowych,

    zaangażowanie w powierzone obowiązki

    odpowiedzialność,

    punktualność,

    zdyscyplinowanie,

    bardzo dobra organizacja pracy,

    pełna dyspozycyjność.

 III.    Oferujemy warunki:

    stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,

    atrakcyjne warunki wynagradzania z gwarancją terminowej wypłaty,

    system premiowy (dodatek za obecność, premia uznaniowa),

    nagrody pieniężne (m.in. nagroda jubileuszowa, nagroda z zysku, nagrody uznaniowe),

    atrakcyjne świadczenia z Funduszu Socjalnego (m.in. dofinansowanie wypoczynku tzw. „wczasów pod gruszą”, niskooprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe, świadczenia pieniężne w związku ze wzmożonymi wydatkami w okresie zimowym/letnim, udzielanie pomocy finansowej i rzeczowej, bezzwrotne zapomogi dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej w szczególnych przypadkach losowych),

    atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie, w tym możliwość objęcia ubezpieczeniem małżonka, partnera oraz pełnoletnie dziecko,

    finansowanie przez pracodawcę kursów/szkoleń na uprawnienia.

 IV.    Warunki pracy:

    praca II – zmianowa w godz. 6.00 – 21:00, w systemie pięciodniowym od poniedziałku do piątku (w soboty doraźnie),

    wysokie standardy BHP,

    nowoczesne warunki pracy w nowo wybudowanej bazie transportowej z zapleczem socjalnym o wysokim standardzie,  

    miejsce pracy: Wydział Transportu i Logistyki ul. Bazaltowa 1 w Lubaniu,

    praca w terenie na obszarze powiatu lubańskiego i powiatów ościennych.

 V.    Wymagane dokumenty:

1.    Kompletne dokumenty aplikacyjne: curriculum vitae z aktualnymi danymi kontaktowymi (numer telefony, adres do korespondencji, adres email),

2.    Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia).

 VI.    Sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

1.    Miejsce i forma składania dokumentów:Kadry Spółki ul. Bazaltowa 1, 59 – 800 Lubań

2.    Dopuszczamy złożenie dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kadry@zgiukluban.pl

 

 

VII.    Informacje dodatkowe:

1.    Kontakt z Kadrami Spółki: tel. 75 671 12-24 lub 75 671 12-25;

2.    Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

 

 

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...